Ігри нашого дитинства. У що ми грали в дитинстві?

Ігри нашого дитинства.В які ігри ми грали в нашому дитинстві ?

Ах , як же в дитинство хочеться повернутися , щоб хоч на мить до колишнього доторкнутися .... , в ігри нашого дитинства. Раніше, за часів нашого з вами дитинства , були такі чудові ігри .... Давайте-но , позгадувати ! Я складу в списочок - рядочок назви їх , щоб не злякати спогади :


Ігрове назву: « Санджелло ».

Правила гри ( в подробицях ):

  1. Береться не важкий і невеликий м'ячик.
  2. Граючі розсідаються в ряд ( на лавочці ) .
  3. Провідний , який визначається на самому початку гри , планує різноманітні питання , « перебираючи » і різні можливі відповіді на них ( список примірних питань і відповідей , як шпаргалка , буде приведений в кінці ігрового опису).
  4. Ведучий задає питання (загальний для всіх граючих ) .
  5. Кидає м'ячик , після повторення питання , людині, яка сидить з самого краю лавочки , і пропонує перший варіант відповіді. Приклад . Ведучий: « Як тебе звуть ? .. Ира! ».
  6. Гравець ловить м'яч , якщо варіант його влаштовує. Якщо варіант не влаштовує - гравець відкидає м'яч , чекаючи наступного варіанта .
  7. Провідний грає з першим гравцем , пропонуючи йому варіанти відповідей , до того моменту , поки гравець не зловить м'яч.
  8. Провідний має право в будь-який момент сказати слово « санджелло » , і кинути м'яч гравцеві . Якщо ловить його гравець , то йому приписується той відповідь , який сказаний був до слова цього . Якщо не зловить - гра з гравцем триває.
  9. Провідний переходить до другого гравцеві, що сидить поруч з першим, " добиваючи » все той же перший питання .
  10. Провідний грає так само і з іншими гравцями , поки не дійде до останнього з них.
  11. Гра по другому колу триває, але вже з іншим питанням.

Перелік запитань і відповідей примірних для гри:

Скільки тобі років?

Варіанти відповідей :

  1. 5 .
  2. 18 .
  3. 29 .
  4. 100 .
  5. 35 .

Як звати твого хлопця ?

Варіанти відповідей :

  1. Костянтин .
  2. Андрій .
  3. Віталій.
  4. Матвій.
  5. Олександр .

Ким ти працюєш ?

Варіанти відповідей :

  1. офіціанткою.
  2. Психологом .
  3. Безробітної .
  4. Співачкою .
  5. Продавцем .


Ігрове назву: « Хвилювання хвиль».

Правила гри ( в подробицях ):

  1. Вибирають головного в грі.
  2. Гравці стають в лінієчку , обличчям до головного .
  3. Головний від гравців відвертається.
  4. Головний ( голосом гучним ) считалочку вимовляє: «море хвилюється раз , далі - море хвилюється два , далі - море хвилюється три ... в море хвиля на одному місці замри! ».
  5. Поки считалочка проговорюється , гравці вибирають будь-яку позу , в якій вони хочуть завмирати .
  6. Головний , по черзі , до кожного гравця підходить, і до нього доторкається легенько .
  7. Після дотику гравець зображує ту фігурку , яку загадував .
  8. Головний вгадує , яка саме ця фігура , що позначає .
  9. Той , хто зовсім несхоже задуману фігуру зображує , переходить на місце головного . « Хужесть » і « несхожість » визначають , голосуючи , всі гравці .


Ігрова назва : «Щасливий колір ».

Правила гри ( в подробицях ):

  1. Ведучого обирають.
  2. Майданчик для гри вибирають.
  3. Провідний в самий центр майданчика стає ( до гравців спиною ) .
  4. Гравці йдуть в сторонку , і стають в рядок .
  5. Провідний колір будь називає.
  6. Гравці шукають на собі саме той колір , який був ведучим названий.
  7. Гравець , який такий колір знайшов , тримається за нього , і проходить на протилежну сторону , повз ведучого.
  8. У тих гравців , на яких немає кольору названого , є тільки один вихід: перебігати « дорогу» повз ведучого. А завдання ведучого - зловити « втікача ». Якщо зловить - той , кого спіймали , провідним стає .
  9. Можуть і відразу дві людини перейти спокійно « доріжку ». Якщо у одного з двох є дві речі з названим кольором .... Він другого гравця за руку бере.


Ігрова назва : «Дуже гаряча картопелька ».

Правила гри ( в подробицях ):

  1. Беруть м'ячик.
  2. У гурток стають всі гравці .
  3. Гравці починають м'ячик кидати один одному ( врозкид ) . Завдання в тому , щоб обов'язково м'ячик відбити.
  4. Той , хто м'яч не відбив , в гурток сідає .
  5. Гра далі йде . До речі , тих , хто в колі « засів » , можна і врятувати. Для цього , будь-який з гравців , повинен потрапити м'ячиком , під час « отбива » , в людини в колі . Тоді той чоловік у коло і повертається . Люди в колі і самі зможуть врятуватися , якщо у них вийде м'яч зловити , коли один з гравців відбивати його буде . У цьому випадку в коло , замість врятованого , стає той , хто « невдало » кинув м'ячик.


Ігрове назву: « Гумка ».

Правила гри ( в подробицях ):

  1. Резинка береться ( триметрова , хоча б) .
  2. Резинка зав'язується на бантик. Має вийти щось кільцеподібне .
  3. Два людини « надягають » її на ноги , і стають рівно один навпроти одного.
  4. Гравці , «відповідальні » за резиночку , до щиколоток опускають її .
  5. 3-тій гравець відразу починає стрибати на гумці , проходячи такі рівні складності : 1 . гумка на щіколотковом рівні. 2 . гумка на рівні колін . 3 . гумка на рівні стегенець . 4 . гумка на рівні талії. 5 . гумка на рівні талії. 6 . гумка на грудному рівні. 7 . гумка на пахвовому рівні.
  6. Якщо стрибок не вдався , і гравець на гумку , випадково , настав - йому кажуть «страта » , і він стає на місце одного з тих , хто « надітий » в резиночку .


Ох! Ігор - безліч ! Стільки , що можна і втомитися перераховувати . Пам'ятайте:

  1. « Козачки - розбійнички ».
  2. « Догонялочкі ».
  3. « Знімання - не з'їм ».
  4. « Сховаємося ».
  5. « Алі баба» .
  6. « Донечки - матусі».
  7. «Кільце - колечку , прикотив на ганок ! ».
  8. « Фанточкі ».
  9. « Пляшечка ».
  10. « скакалочка ».
  11. «Міста» .
  12. «Не будь бякой такий! ».

На жаль , улюблені ігри сучасних дітлахів - ігри комп'ютерні . І на вулицю їх « витягти» складніше. Пам'ятаєте, як складно було нас з вами будинку застати ? Особливо - влітку.


Пам'ятайте , скільки ігор всяких - різних ми придумували самі , колективно ? Був час .... , ігри нашого дитинства. І як же хочеться повернутися туди ! Неможливо , на жаль , зробити це. Багато хто з нас віддали б все заради хвилинки минулого.

А давайте повіримо в найкраще! Давайте уявимо , що створять , колись , машинку часу, і ми перенесемося в наше дитинство незабутнє. Неважливо , скільки років нам буде в момент створення цієї «чудо - машинки » .... Давайте чекати кращого , позитиву не втрачаючи !

Схожі теми:

Новости